ريموت كنترل FaceBook براي امنيت بیشتر كاربران

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

ريموت كنترل FaceBook براي امنيت بیشتر كاربران

فیس بوک به کاربرانش این امکان را داده تا Account خود را در برابر هکرها حفظ کنند و اگر از سیستم دیگری برای چک کردن حساب خود استفاده کرده اند از امن بودن آن مطمئن باشند. اگر کاربر دیگری از حساب شما در فیس بوک استفاده کند، تنها با یک کلیک، او را از حساب خود خارج کرده و امنیت اطلاعات خود را میدیرت کنید.

من هم مانند میلیون ها کاربر فیس بوک ، یکی از طرفدارن پر و پا قرص آن هستم. البته همیشه این موضوع رو فراموش میکنم که هنگام خارج شدن از فیس بوک Log Off کنم و به بستن Browser اکتفا میکنم. این موضوع زمانی نگران کننده است که با سیستمی غیر از کامپیوتر شخصی ام، وارد فیس بوک شده باشم و فراموش کرده باشم Log Off کنم. چرا که در این حالت شخصی که بعد از من از سیستم استفاده خوهد کرد به اطلاعات من دست خواهد یافت و امکان تغییر آن ها را نیز خواهد داشت.

برای خلاصی از شر این دردسر فیس بوک راهکار جدیدی ارائه داده است. توسط فیلتر جدید فیس بوک که Account Activity نام دارد شما قادر خواهید بود زمان آخرین مرتبه ای که وارد سیستم شده اید را به اضافه مکان و نام سیستمی که با آن وارد شده اید را مشاهده بفرمایید. اگردر حال حاضر با بیش از یک سیستم به فیس بوک خود Connect باشید نیز همه کانکشن ها را خواهید دید. به این ترتیب هر کاربر دیگری که با Account شما وارد فیس بوک شده است توسط شما شناسایی می شود.ضمنا شما قادر خواهید بود حساب خود را که روی سیستم دیگری در حال استفاده است ، Log Off نمایید.

روش استفاده از این فیلتر امنیتی به این شکل است:

ابتدا وارد قسمت Setting و سپس Account Setting شوید و Account Security شده و آپشن Account Activity را مشاهده بفرمایید. صفحه ای مشابه عکس بالا خواهید دید.  در بخش Recent Activity شما قادر خواهید بود آخرین زمان Login شدن خود را مشاهده بفرمایید. در صورتی که شخص دیگری نیز با اکانت شما وارد سایت شده باشد آدرس و مشخصات وی نیز قابل شماهده خواهد بود. در صورتی که تعداد کاربران حاضر با یک اکانت بیشتر از یکی باشد شما میتوانید با استفاده از گزینه End activity به فعالیت کاربر دیگر خاتمه دهید.

موضوع: آموزش اینترنت,

نویسنده:

تاریخ: چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت: 10:37

نظرات(0)

تعداد بازديد : 78

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 19
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 2
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 11
آي پي ديروز : 1
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 256
بازدید سال : 849
بازدید کلی : 4,092
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.147.55.42
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

درباره ما

سایت مرجع آموزش,آموزش علمی,آموزش فناوری,آموزش هنر,آموزش کامپیوتر و نرم افزار

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد